MGF schreefColonZal wel een schadeauto zijn dan..
Of een overgespoten MPi? (zelfde als 110%Rockford)



MGF schreefColonDat kan natuurlijk ook, maar hij heeft ook een geel stuur e.d.
Die van 110% Rockford is trouwens niet Trophy Yellow en volgens mij ook een (Duitse) schadewagen.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.