Aaaaarrrgggh accidentje !!
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » vr nov 19, 2004 11:40 pm

    Inge (van Bruno) schreefColonMijn ventje praat over "mijn" auto maar het is de mijne. :wink:
    Natuurlijk komt dit hem goed uit want hij wilde al lang iets veranderen aan de voorkant. :wink:


    een D-cup? :twisted: :twisted:

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten