Wim schreefColonDe zwarte kuntstofkap die jij denk ik bedoelt zit er gewoon. Wel wat aan gezaagd e.d. maar de kap zit er over heen. De ruitenwissermotor is vervangen onder garantie maar is nu weer niet goed -:(
Misschien dat de aandrijving van drijfstangen niet soepel genoeg gaat?
Voor de lekkage ben ik voor advies even naar de MG garage in Amsterdam gegaan en die zegt dat er aan de kant daar waar de aircopijpen de carrosserie in gaan, ontbreekt een rubber.
Het is of alles loshalen en er een nieuw rubber plaatsen of proberen met kit de boel dicht te kitten.
Ik ga natuurlijk voor dat laatste maar je komt er alleen van de buitenkant bij en zit helaas op een moeilijk bereikbare plaats.
Ik word er niet echt gelukkig van zeg maar!
Gr. Wim.
Het probleem met de ruitenwissermotor ken ik. Ik heb ook twee keer een kapot motortje gehad. Heb je er aan gedacht om twee kleine gaatjes te boren in het stalen kapje waar alles in verpakt zit?
Zo kan het regenwater dat toch binnendringt weer weglopen.




