Pim schreefColon Auto staat nu wel erg hoog. Weet iemand een goed adresje in de buurt van Den Bosch voor het laten zetten van lowering pins en wat het ongeveer kost?
Stukje naar beneden de grens over, Wie kent hem niet zal ik maar zeggen.

Pim schreefColon Auto staat nu wel erg hoog. Weet iemand een goed adresje in de buurt van Den Bosch voor het laten zetten van lowering pins en wat het ongeveer kost?




- Front : toe-in, from +0° 05' to 0° 10' toe in (+0°08'..+0°02' per wheel).
- Rear: toe-out, from +0° 05' to 0° 10' toe in (+0°04'..+0°08' per wheel).

Bruno schreefColon....Ga naar een degelijke bandencentrale voor een uitlijning en neem voor de zekerheid bovenstaande gegevens mee.



Tukker schreefColonKasper schreefColonGa er wel vanuit dat je sommige uitlijners even moet overtuigen dat hun heilige machine niet de goede gegevens heeft,
Zacht uit gedrukt.



Sander schreefColonHet probleem is dat om een F op een uitlijn bank te krijgen deze 9 van de 10 keren uit de veren getild zal worden.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.