Rijkers schreefColonJawel, er zijn vorderingen!
Ik heb de batterij maandagochtend nog eens aan de druppellader gehangen. Vanochted eens snel proberen te starten en nu lukte het wel! Ook het 'rare geluid' van de centrale deurvergrendeling was weg...
Denk dat ik inderdaad toe ben aan een nieuwe batterij, want 'k moet iedere 3 weken of zo de lader eraan hangen. Maar tot nu toe kan ik ofwel vlot starten, ofwel deed ie niks meer . Had dus nog geen last gehad van de tikkende startmotor.
Tja, de oplossing om de batterij te sparen is natuurlijk dat ik wa meer kilometers rijd dan enkel 's zondags naar de bakker een goeie 500 meter verderop...
Meet voor de zekerheid de spannig op de accu als de motor 2000 rpm draait. deze moet rond de 14Volt liggen om op te laden.
