Inbouw Airco
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma mei 12, 2008 9:20 pm

    frankensink schreefColonmag ik vragen waarom je eigenlijk een airco wilt in een mgf? als het warm is heb je neem ik aan de kap open en dan heeft airco vrij weinig zin lijkt me....


    misschien om het hoofd koel houden ... of de zweetvoetengeur te verspreiden ... of zwetende handjes te vermijden bij nare situaties ... alhoewel, .. :wink:

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten