door Kasper » ma apr 28, 2008 9:04 pm
Lees even het instructieboekje van de F door.
Bij de MkI is er een truck om de binnensensor niet in te schakelen (deur met de sleutel op slot doen) als het alarm dan niet meer af gaat: dan weet je dat het aan de binnensensor ligt.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel