

ErikB schreefColonCoen schreefColon205 met de kap open, 225 met de kap dicht. Dit was wel op de teller en niet op de GPS.
Dat vind ik echt wel indrukwekkend voor een standaard MPi.


ErikB schreefColonen downhill !!
![]()
Met welke F was dit..... met 215 all round is het immers ook moeilijker.
ErikB schreefColonDemor schreefColonDat vind ik echt wel indrukwekkend voor een standaard MPi.
Te kleine bandenmaat?
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.