

Johan schreefColon...
Ik herinner me een foto van een F in Lissabon?? die een metro station in was gekieperd. Op de kop waren de inzittenden er "gewoon" uitgestapt.

ErikB schreefColon'k Hoop dat je andere bandjes laat steken Bruce..... Spikeman zal wel met de rest gaan lopen![]()
Interessant is ook deze (Non MG content). Hoe een MX-5 een roll-over doet.
http://nl.youtube.com/watch?v=J0FrSdkHO ... re=related
Dit wil ik wel eens bij een F/TF zien.


Bruno schreefColon:?
Heu sla dit nu lopende topic er even op na :
viewtopic.php?t=5881
M.a.w. nee dus !

Brooklands schreefColonLesheep schreefColonIs bij ons die raamstijl ook zo slap
Zeker niet, ik heb inmiddels ook de nodige schadewagens gezien. Het verbaasd mij dat de raamstijl maar ook het hele voorstuk toch bere(n)sterk is. Wat dat betreft is er volgens mij met de F/TF niks mis.


Lesheep schreefColonfijn voor je snelle reactie ook geinig dat smilie er bij . Zal voortaan eerst alle pagina's doorlezen voor dat ik hier nog een vraag durft te stellen.

\Brooklands schreefColonLesheep schreefColonaangezien ik nu weet dat ik niks aan mijn Rollhoops heb.
Hoezo niks

Bruno schreefColonLesheep schreefColonfijn voor je snelle reactie ook geinig dat smilie er bij . Zal voortaan eerst alle pagina's doorlezen voor dat ik hier nog een vraag durft te stellen.
Oh, zo bedoelde ik het niet. Ik vond het alleen raar dat je dat niet had opgemerkt in een topic, waar je zelf 3 postings in had geplaatst. No offence verder.

Lesheep schreefColonik nu weet dat ik niks aan mijn Rollhoops heb.

Lesheep schreefColonZe waren toch niet gekeurd dus dan weet je ook niet ofdat ze voldoen indien je ze nodig hebt. voorhetzelfde geld zijn ze holDus zijn ze meer voor de sier.

Brooklands schreefColonIk denk wel dat het een bijdrage is voor de veiligheid.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.