Ik heb net een paar occasie AP's gekocht op ebay, compleet met schijven en blokken in goede staat voor 200 euro!
(exclusief transport - minstens 50 euro voor dergelijk gewicht
Denk dat ik de OEM remklauwen en blokken even ga uitstellen








Carl schreefColonIk heb de schijven en de klauwen aangekregen, zien er best ok uit. Ik zou ze zo kunnen monteren zonder ze eerst te spuiten enzo, geen probleem.
De schijven hebben al wel dienst gedaan, maar ik zou durven twijfelen aan afdraaien, want ze zijn slechts licht gegroefd.
Ander paar mouwen is natuurlijk de achterremmen, die moeten m.i. ook aangepast worden, en dan valt er nog wat te ebayen naar de achterste exemplaren.
Voorlopig dus nog enkel een projectje in wording....
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.