Men vermoed dat er een aandrijf poelie lek is waardoor deze niet op druk komt en dus de duwband niet naar buiten drukt.
Heb nog even contact gehad met eur-o-matic en die heeft daar zijn twijfels bij. Ik ga hier nog even over brainstormen met hem.
Dit wil dus zeggen dat de motor er waarschijnlijk uit moet om de bak te kunnen reviseren.
Heeft er nog iemand tips over het uitbouwen want ik ga dit zelf doen.

