Rick schreefColonWelk kitje heb je? LoLarm of die van Browns & Gammons?
"met tankje" is dus B&G


Brooklands schreefColonRick schreefColonWelk kitje heb je? LoLarm of die van Browns & Gammons?
"met tankje" is dus B&G

videomike schreefColonDus.. wat is er nu aan de hand? er drijft niks in.. hoogte ( lijkt mij ) gelijk.. heb ik nu een HGF of heeft mijn systeempje kuren?


Bruce schreefColonJe kan zonder enig probleem water toevoegen aan je koelvloeistof. Maar niet te veel, want dat gaat natuurlijk wel ten koste van de vorst bestedigheid.
De meeste (T)F-ers die ik ken hebben ook gewoon een colafles water bij zich als backup...

Carl schreefColonNiet alleen vorstbestendigheid is een probleem, ook het kookpunt gaat naar beneden. MGF op enkel water is zeker een no-go.
Beetje water (een litertje ofzo) zou geen probleem mogen zijn

Sander schreefColonIk heb 1000den km's met de F op puur water gedaan, en ik ben niet de enige. Ik denk dat het wel meevalt.

Bruno schreefColon alleen koelt koelwater beter en is het vorstbestendig.



Kasper schreefColonIk denk echter dat met een K-blok in ons kikkerlandje, vrijwel onder de waterspiegel, de kookpuntverhoging niet echt van belang is.

videomike schreefColon dat ding eruit gerukt en in op berg vakje geflikkerd...
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.