

Bruce schreefColonEerlijk is eerlijk, het materiaal van de originele uitlaat is wel heel erg dun, dat houd het gewoon niet lang vol..


MGF schreefColonToch raar dat ze zo weinig kapot gaan dan.
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.