Tukker schreefColonMet een T4 is deze storing toch uit te lezen
hij heeft het uitgelezen maar dat geeft alleen maar de storing door van de abs dus zegt niet ofdat de censor kapot is.

Striker schreefColonLesheep schreefColonwat moet ik nou met zo'n antwoord
En wat moet ik nou met zo'n vraag?
Jij vraagt hier toch wat het nog meer kan zijn?
Vraag er dan niet om en zoek 't uit.
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.