
Kasper schreefColonBruce, je probleem komt mij bekend voor, na het plaatsen van pins deed mijn uitlijner ook erg moeilijk en was geen optimale situatie mogelijk. M.a.w. Ik wist niet waar ik mee bezig was!.
Wat bij mij natuurlijk NU wel het geval is dat ik RV wat onzichtbare schade heb. Inmiddels zijn we vandaag begonnen met het zoeken naar een knaap met kennis en richbtbank zodat m'n F nu gerepareerd wordt en tegelijkertijd optimaal komt te staan. Ik houd je op de hoogte van mijn, toch enigszins vergelijkbare situatie.

Thomas schreefColonBij wie heb je de auto laten uitlijnen Bruce?
Thomas
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.