Bruce schreefColonde mijne zijn een beetje bruinroodachtig..
Geen intieme details aub


Bruce schreefColonde mijne zijn een beetje bruinroodachtig..


Carl schreefColonBruce schreefColonde mijne zijn een beetje bruinroodachtig..
Ook wel eens "roest" genoemd?


Rick schreefColonAls ik ze zilver spuit dan valt het ook op in combinatie met mijn zwarte TF160 velgen. Ik denk dat ik toch maar voor zwart ga.


ErikB schreefColonDoet me trouwens denken aan die man die een Ferrari 575M (of was het nog een gewone 550) bestelde en vroeg of de remklauwen niet in een ander kleurtje geleverd konden worden. Rood vond ie zo om aandacht schreeuwen en hij viel niet graag op.
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.