De VVC kan rammelen, een beetje diesel achtig. Dat heeft met de variabele verstelling van de nokkenassen te maken.
Je moet de VVC echt wel door laten janken naar 7200 toeren om alle pk's aan te spreken. Mogelijk is dat het probleem ?
Als je een K&N filter + 52mm gasklephuis hebt heb je nu al bijna 160pk leert onze ervaring. Engine swap is dus zinloos.
Stap 1 is inderdaad naar Goes om te kijken waar je staat.
Hierna moet je bepalen wat je voor vemogen wilt. Op de website van DVA Power staan een aanta; voor jou interessante kits + montage kosten. Het is sterk aan te raden als je daarvoor wilt gaan je F ook daar weg te zetten. De simpelste kit (K06A, 175pk) kost echter al wel snel €2000,- gemonteerd. Mijn ervaring is dan weer wel dat DVA Power eerder meer vermogen levert dan minder



