
Jager schreefColonNu nog zoeken naar een demper voor een leuke prijs. Een speld in een hooiberg ben ik al achter





Je zou ook bij www.imparts.nl kunnen informeren naar een Milltek. Mijn Milltek komt daar vandaan en die was daar het goedkoopste. Monteren van de uitlaat kun je daar ook laten doen. Het is wel een nieuwe uitlaat. Je kunt natuurlijk ook marktplaats en ebay in de gaten houden, misschien dat je daar een mooie gebruikte uitlaat kunt scoren.





Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.