

Rick schreefColonIk denk dat je aardig wat euro's er voor kunt neertellen. Gezien de prijzen die Weusthof meestal vraagt.


MGF schreefColonInmiddels een prijsopgave gedaan bij Weusthof voor:
- Motorblok en versnellingsbak MGF Trophy
- Kabelboom, complete inlaat met sensoren en ontsteking MGF Trophy
- ECU + Alarm computer MGF Trophy
Ben toch wel benieuwd wat hij hiervoor zal vragen.


rvdm schreefColonIk snap de drang naar modificaties, maar waarom doe je je F niet gewoon weg, en koop je 'n TF160 ? Er staat 'n mooie te koop in 't 'te koop' forum![]()


Rick schreefColonMGF schreefColonInmiddels een prijsopgave gedaan bij Weusthof voor:
- Motorblok en versnellingsbak MGF Trophy
- Kabelboom, complete inlaat met sensoren en ontsteking MGF Trophy
- ECU + Alarm computer MGF Trophy
Ben toch wel benieuwd wat hij hiervoor zal vragen.
Al iets gehoord?
rvdm schreefColonIk snap de drang naar modificaties, maar waarom doe je je F niet gewoon weg, en koop je 'n TF160 ? Er staat 'n mooie te koop in 't 'te koop' forum![]()
(...)

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.