Daarboven is het ruitje kleiner.

Sander schreefColonEchter is ErikB de enige op het forum die hier wel eens gebruik van maakt

ErikB schreefColon[Ik sta er altijd van te kijken hoe weinig mensen er op deze manier van genieten. De drukknopen bovenaan het raampje klik je dan vast op de T-bar, ... 't is er voor gemaakt. Zowat het meest vernuftige dat er in de F zit


Tukker schreefColonWat zijn de nadelen van een glazen raam en hoe gaat dat met het openvouwen?
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.