velgen
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Striker » wo jan 09, 2008 9:44 pm

    Kasper schreefColonJe kunt je wel afvragen of in 2008 er mensen de moeite nemen om 15" of 16" velgen te stelen


    Daar kan ik je wel een antwoord op geven: m'n vaders auto is pas opengebroken vanwege het 50-eurocent muntje voor het winkelwagentje dat in zijn middenconsole lag :?. Dus 16"-velgen zijn ook best de moeite waard voor een dief.
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » wo jan 09, 2008 10:18 pm

    Striker schreefColon m'n vaders auto is pas opengebroken vanwege het 50-eurocent muntje voor het winkelwagentje dat in zijn middenconsole lag :?. Dus 16"-velgen zijn ook best de moeite waard voor een dief.


    Ik zat erg verlegen en de velgen vond ik niet mooi. :wink:
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • ashmile
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 52
    GeregistreerdCOLON zo apr 08, 2007 1:17 pm
    WoonplaatsCOLON alkmaar demare

    door ashmile » za jan 12, 2008 9:05 am

    Kasper schreefColonDat was ook de laatste keer dat ik ervan gehoord heb, Natuurlijk is het balen als je dat overkomt. Je kunt je wel afvragen of in 2008 er mensen de moeite nemen om 15" of 16" velgen te stelen in een tijd waar de eerste de beste b*w op 18" of 19" staat....

    Daarnaast moeten de velgen natuurlijk wel passen op de andere auto.

    (Waar staat je F meestal? binnen, buiten?)

    f staat altijd buiten heel soms binnen op de zaak maar ik ben niet bang dat de velgen worden gestolen kan ze zelf er niet eens af halen
    platinum silver
    Ashmile

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten