




MGF_TV schreefColon Als je wilt moet je maar eens passeren, dan zet ik ze voor je op CD. Hamme-Temse is zo ver niet.

een mooie zwarte TF160 in Temse






Jupilerman schreefColonYow Bruno, d´er klopt iets niet met uw telling van het aantal posts hoor. Hierboven :arrow: :arrow: staat 234 en de daaropvolgende, ook hierboven :arrow: :arrow: :arrow: staat eveneens 234. Moet dat hier niet per post met éénen omhoog gaan:lol:![]()
![]()
Volgens mij bennek al lang goeroe
´t is proberen waard hé

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.