videomike schreefColon.
Er komt ZO veel licht vanaf en zo helder wit.
Een veel hogere lichtopbrengst is natuurlijk prettig, maar wat vinden je medeweggebruikers hiervan. Merk je aan reacties (seinen) dat er mogelijk sprake is van verblindend licht?
'Echte' xenonverlichting kent een automatische hoogte-instelling, dat zal op deze set voor deze prijs niet zitten.
Op zich een te overwegen mod mits niet hinderlijk voor andere weggebruikers.






