

Sander schreefColonGewoon nieuwe achterop gooien. Tegen de tijd dat je die verslijt kunnen er 4 nieuwe op maar voortijdig kiezen voor 4 nieuwe betekend dat je strakt weer 2 voorbanden die nog goed zijn weg kan gooien omdat dan je bandendealer door zijn stock heen is.




Remieme schreefColonals ik hier een belletje doe naar een tyrecentre, kunnen ze het a la minute opzoeken
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.