Goodyear Eagle F1
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » do dec 06, 2007 12:02 am

    Je kunt denk ik inderdaad het beste alleen achter nieuwe banden erop gooien, als je voorbanden nog goed zijn. Achter slijten de banden over het algemeen toch sneller bij RWD's.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » za dec 08, 2007 1:24 pm

    Sander schreefColonGewoon nieuwe achterop gooien. Tegen de tijd dat je die verslijt kunnen er 4 nieuwe op maar voortijdig kiezen voor 4 nieuwe betekend dat je strakt weer 2 voorbanden die nog goed zijn weg kan gooien omdat dan je bandendealer door zijn stock heen is.


    Of tijdig voor en achter omwisselen.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » za dec 08, 2007 1:32 pm

    Coen schreefColonOf tijdig voor en achter omwisselen.


    215 voor en 195 achter. :shock:
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » za dec 08, 2007 1:38 pm

    Brooklands schreefColon
    Coen schreefColonOf tijdig voor en achter omwisselen.


    215 voor en 195 achter. :shock:


    :lol: :lol: :lol:
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo dec 16, 2007 1:35 am

    Ik wacht nu al een tijdje op de prijsopgaaf voor nieuwe Goodyears. Voor alle duidelijkheid: bij de dealer wacht ik nu 11 maanden en bij een tyrecenter inmiddels al ruim twee weken. :-{{

    Misschien komt het door het feit dat ik een prijsopgaaf van Goodyears vraag. Dus vandaag bij een derde bandenleverancier een prijsopgaaf gevraagd. Dit keer voor de Toyo Proxes T1-R. Maar weer even afwachten. :|
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo dec 16, 2007 1:49 pm

    als ik hier een belletje doe naar een tyrecentre, kunnen ze het a la minute opzoeken :shock:
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » di dec 18, 2007 12:55 am

    Remieme schreefColonals ik hier een belletje doe naar een tyrecentre, kunnen ze het a la minute opzoeken :shock:


    In Noord-Nederland denken de tyre-centers daar waarschijnlijk heel anders over. Ook bij het derde adres wacht ik nu alweer drie dagen. :evil:
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » do dec 20, 2007 11:13 pm

    Remieme schreefColonals ik hier een belletje doe naar een tyrecentre, kunnen ze het a la minute opzoeken :shock:


    De stand van zaken: nr. 3 Profile Tyre Center en Emmeloord heeft na één week ook niks van zich laten horen. :?

    Nr. 4 stuurde een mail binnen 35 minuten. Dit bedijf kon de banden de volgende dag leveren en monteren. :o

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten