Na 10 Jaar ben ik aan de beurt
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » vr nov 16, 2007 1:24 pm

Moet MS 400 euro hebben voor dat achterruitje dat hij op MGFest had liggen? ik dacht veel minder..

Ik vond dat er erg netjes uitzien. en volgens mij kon je dat er zo weer in ritsen...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    sjolmers
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 167
    GeregistreerdCOLON zo sep 10, 2006 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Groningen, Nederland
    CONTACTCOLON

door sjolmers » vr nov 16, 2007 3:06 pm

Informeer ook eens bij een zeilmaker. Mijn ruitje is vervangen door het heldere en flexibelere lexan voor 45 incl. BTW.
    MGF met heldere knipperlichten, homebrew koplamp blakers, Koperen remleidingen, Trophy inserts....
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » vr nov 16, 2007 4:59 pm

Sander schreefColonWil ik dan investeren in een glazen ruit voor die kap of geef ik 2 tot 3x meer uit maar dan wel voor een volledig nieuwe xpower kap ?

Punt is dat ik normaliter niet met de F rijdt als de kap noodzakelijk is. Dus investeren in de kap is niet heel zinvol. Aan de andere kant is een nieuwe mooie kap een verbetering....

ben zelf erg tevreden over mijn Xpower kap. optisch is het een hele verandering. kleur ligt een beetje aan de stijl die je wilt.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » vr nov 16, 2007 8:36 pm

MS moest +/- 200 GBp hebben voor een ruitje dacht ik.
    Verder oppassen met iemand die geen ervaring met een kap heeft. voor je het weet "trekt" het ruitje een beetje na montage. T'is echt wel niet zo gemakkelijk als het lijkt een ruitje erin ritsen.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

door Arjan » vr nov 16, 2007 9:05 pm

Zo, dit noem ik nu een echte scheur :wink: Ik neem aan dat een nieuwe ruit beter zicht gaat geven.
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album