Vraagje: Aandrijving vervangen
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » ma nov 19, 2007 5:09 pm

    Heeft iemand enig idee hoeveel werk het is om de elektronica van de aandrijving in te regelen? en zijn er Fjes met Stabilitätskontrolle.??? (aangezien ik dit tegen kom in een advertentie.) zoja hoe is dit te herkennen. (Foto)

    Tukker
    ps. Coen, het huis is leuk maar een eigen grindbak voor de deur !! (ik dacht dat Jos in Limburg woonde :lol: )

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten