

Ivan (Vanio) schreefColonLpg en euro 88



fstsven schreefColonAltijd super 98 mèt extra additieven ( normaal Q8 HiQ of Total Excellium, indien niet voorradig Shell V-power).
Deze zijn allemaal ietsje duurder dan "supermarktbrandstof", maar de extra additieven reinigen het injectiesysteem (bewezen door onafhankelijke tests) en helpen bijgevolg mee de motor in topvorm te houden.




Kasper schreefColon
Voor veel Dieselrijders levert V-power in iedergeval GEEN brandstofbesparing op, iets wat Shell wel claimt (ook ik heb het een tijd getest en mijn brandstofverbruik ging drastisch achteruit, mijn rijstijl bleef zeker hetzelfde)
Dus let niet te veel op marketing instrumenten van de verkopende partij zeker zolang je zelf geen ervaring hebt dat de duurdere keuze echt beter is.
(O ja, mijn beroep: Verkoper)


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.