Banden, welke te kiezen??
  • Welke Banden raden jullie me aan?

Falken Ziex ZE 512 (185/55 R15 82V)
    0
    Geen stemmen
    Dunlop SP SPORT 01
    0
    Geen stemmen
    Pirelli P 6000
    0
    Geen stemmen
    Uniroyal RainSport 1
    1
    7%
    Anders namelijk:
    14
    93%

Totaal aantal stemmenCOLON 15
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

door Nem58 » wo sep 26, 2007 2:47 pm

Heb sinds een paar weken de uniroyals onder de F liggen. Heerlijke banden en echt een aanrader!
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » wo sep 26, 2007 2:55 pm

henk s schreefColon Het was nat, geen wolkbreuk, het spetterde een beetje. Het was laat en rustig, dus opgezocht waar de grens lag. Met een beetje vermogen op de achterwielen ben je hem zéér vlug kwijt. Niet alleen op de Apeldoornse, maar ook op de Wageningse rotondes.

zoals je zelf al zei, heb je de grens opgezocht. je weet nu waar de grens ligt bij nat weer.

overigens gaat de F op elke rotonde bij nat weer op de grens om hoor, ongeacht de bandjes. waarschijnlijk gas bijgegeven?
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » wo sep 26, 2007 3:35 pm

henk s schreefColon Ik denk dat ik op Michelin overschakel, maar ben wel benieuwd naar de ervaringen met de Toyo's.

Ben benieuwd naar jou ervaringen zodra je er Michelin op hebt liggen, ik ga binnenkort voor 4x Michelin Sport winkelen, Mijn ervaringen met deze band zijn positief, maar ik gebruik de F relatief weinig bij slecht weer, die keren met nat wegdek (na 4 weken zon 1 gevaarlijke bui, je kent dat) zijn goed.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » wo sep 26, 2007 8:22 pm

als je met Goodyears overstuur krijgt ga je het bij elke andere band even snel hebben imo. Ik denk dat je het eerder in de ophanging moet gaan zoeken. Ik las in een ander topic dat je F heel laag staat, dat doet het weggedrag ook geen goed uiteraard. Misschien moet je ook eens de stabilisatorstang vooraan bekijken (bushes ervan) en of de trekstangen achter (bushes, speling ?). Tenslotte is een goede uitlijning ook niet onbelangrijk voor een goed weggedrag. Ik kan je zeggen dat met Goodyears, de grens van overstuur op mijn F vrij hoog ligt, en ik heb geen lichte voet.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • fstsven
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 12
    GeregistreerdCOLON za maart 04, 2006 4:04 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

door fstsven » vr okt 12, 2007 9:28 pm

Geen van allen... :?
    GoodYear eagle GSD-3 is uitstekend, Toyo Proxes T1-R heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding.
    2004 fire red Toyota MR
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » za okt 13, 2007 7:02 am

Maar zoals Lucas al weet zijn de Toyo's erg zacht... dus moet je vaker vervangen.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping