


Het feit dat bij opzetten van de verwarming de temperatuur daalt doet ons denken in de richting van de temperatuursensor,

doet ons denken in de richting van de temperatuursensor


T'is nogal evident dat de temperatuursensor hier niks terzake doet.


Elan schreefColonAls je de verwarming opent maak je een extra bypass wat de "water"circulatie in het blok vergemakkelijkt.


Elan schreefColonEn de ralentie wat hoger?
Zie je dat niet zitten?


Sander schreefColonHeb het bij mijn dealer gevraagd en het *zou* mogelijk kunnen zijn dat er een klein gaatje in de koppakking zit wat luchtbellen in het systeem oplevert welke de boel ophoud bij stationair toerental en welke doorstromen en daarmee automatisch ontlucht worden bij gas geven.
Maar het is en blijft een longshot !
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.