

Pete schreefColonHelemaal TOP!!! Absoluut doen Mans. Het doet me denken aan de TF van de vorige kemperit. Ik weet niet welke kleur Bruno nog heeft liggen, maar als het zwart is dan is het OK.
Ik vind de getinte zijruiten een beetje over the top, trouwens... dat zou ik niet doen...
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.