door Nem58 » do aug 02, 2007 11:11 am
"ik weet het is offtopic, maar toch even de vraag"
Precies dat zijn de velgen. Weet iemand misschien hoe het zit met de kwaliteit van de velgen van Wolfrace. Ik weet dat het een bekend merk is maar heb er zelf nog geen ervaring mee.
uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.