ik tel de laatste seconden meestal in gedachten af of met een uurwerk of pc-klok erbij. Maar ten lange leste is het niet DE SNELSTE, maar diegene met het HOOGSTE BOD die met de zaak gaat lopen
Dus ´t is zaak je hoogste bod zo laat mogelijk in te dienen. Als je dan overboden bent en je dacht toch bij jezelf da je het voor de prijs van de concurrentie had willen kopen, dan heb je niet je hoogste bod uitgebracht.
Normaal zou je dan moeten denken dat ze het mogen hebben voor die prijs. Geen schuldgevoel dus. Enfin da´s mijn modus operandi.
Maar ik denk dat ik de nog wel even met de F klep rondrij hoor. ´k vind die best leuk.
Ik herinner mij dat de TF klep -bij het verschijnen van de TF- werd omschreven als "abnormal growth on the bootlid" ofte een (kwaadaardig) gezwel op de kofferklep.