Bruno schreefColonmaar je haalt er gewoon volgens mij weinig winst mee op gebied van prestaties
Jawel, een piek gevolgd door een dip maar gemiddeld genomen is er zeker winst. Ik heb dat gemeten om mijn 2e Dyno nog los van het forum

Bruno schreefColonUiteraard kan het geen kwaad, maar je haalt er gewoon volgens mij weinig winst mee op gebied van prestaties, maar dat wordt inderdaad wel ruimschoots goedgemaakt door de sound en de look. 99,9% van de aftermarketfilters worden uiteraard net geplaatst voor die sound :wink:
Echter tuning is geen exacte wetenschap, en win je net wel vermogen op je wagen met deze opzet. Wie zal het zeggen ? De Dyno ! :wink:
- Waarom echter koos je voor een Green ?
- Een distributieriem laten leggen bij een Citroën garage ? :lol:







PatrickT schreefColonziet er netjes uit die green, ben benieuwd of hij je ook wat opgeleverd heeft kwa prestaties. Misschien ook nog iets van een hitteschild toevoegen?
en mijn hitteschild is na versteviging niet meer gebroken!


Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.