Bart-Jan schreefColonNou wil ik dit weekend de uitlaat plaatsen, maar vraag me af wat ik met het hitte schild moet doen; is deze nodig? Of te vervangen voor een plaat RVS? Wat doen anderen met een after-market RVS uitlaat?
Het hitteschild moet je uiteraard laten hangen als je de engine bay niet nog warmer wil maken als hij al is. Onrechtstreeks biedt het hitteschild dat boven de uitaalt hangt dus een vermogenswinst, of anders gezegd, verlies als je het weg zou halen

Bij MGFNL.NL
MGF Chroom hitteschild.
De donkere aanblik aan de achterkant wordt daardoor direct schitterend.
Eenvoudige montage € 94.75
T'is lijkt me wel een beetje aan de prijzige kant, ik dacht dat ze bij ons indertijd veel goedkoper waren, maar ik kan me vergissen.
Anyway, nooit gedacht dat ik nog ooit reklame zou maken voor mgfnl.nl. Tijden veranderen he




