door sindram » ma jun 11, 2007 3:28 pm
De auto is door de mg/rover garage autohome in Leiderdorp helemaal nagekeken (free of charge, erg netjes) en ze hebben niets gevonden. De fan bij de radiator doet het gewoon, geen lek in de koeling, geen HGF (gelukkig!).
Dus ik denk dat het inderdaad verstandig is om toch die twee sensoren te vervangen... Wie weet waar ik die sensoren kan bestellen?
Ondanks dat er niks mis lijkt te zijn is het toch niet echt prettig om zo rond te rijden, met continu 1 oog op de temperatuurmeter en, op aanraden van de monteur, een fles water in de kofferbak.