






dtr schreefColonEN als de kat. niet kapot is, wat kan dan nog de reden zijn dat de CO te hoog is ?


Sander schreefColonOver een originele MK1 kat zit wel degelijk een extra (hitte) schild gevouwen. MK2 kan ik niet over meepraten.

Sander schreefColonOver een originele MK1 kat zit wel degelijk een extra (hitte) schild gevouwen. MK2 kan ik niet over meepraten.
Bruno schreefColon... Buiten een asbestachtige plaat boven de uitlaat, is er geen andere plaat te vinden. Deze plaat kan echter geen oorzaak zijn van rammelen.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.