door Jupilerman » zo jun 03, 2007 11:08 pm
dat komt in orde bij een volgende ontmoeting. Ik heb hem bijna volledig in CAD. Was wel niet simpel. Had een bracket getekend voor wilwoods. Maar nu ik die nieuwe velgen op FTF ben tegen gekomen, zit dit project weer even in de kast, want er passen AP´s onder. Mocht ik de velgen niet mooi vinden staan, moet de zooi terug weg en komt het weer boven water.
Nu, om te passen na ontwerp en fabricatie, is het wel makkelijk als je een velg, hub, klauw en schijf liggen hebt in de kelder. Ik vind er wel nog ergens een.
Ik zou eigenlijk nog graag weten of het initiële onderwerp van deze thread nu wel dan niet over n°4 moer ging? Gewoon kwestie van vervollediging van de thread. Als iemand er later ook problemen mee krijgt of zo........?