Beste, heb dit ook al bemerkt, inspuiten rubbers met siliconspray hielp niet . Piepen komt alleen voor als ik een korte put inrijd (zoals een goot), dus alleeen bij korte oneffenheden, vermoed nu dat het mijn banden zijn die ergens tegenslaan bij een korte beweging . (heb 16 duims) Bij stilstand duwen en trekken achteraan geeft geen piep.
heb net zelf 4 nieuwe shockers geplaatst en een niew bolgewricht voor de ophanging (boven). Hoor nu ook een piep als ik in een put rij. Ik vermoed dat ik de nippels van de onderste driehoek eens moet bezoeken met een smeerpomp.