Jupilerman schreefColonLigt de motor in de vorige MR niet in de langse richting ipv zoals in de huidige in de dwarse ?
Volgens mij liggen de 1800 cc motoren in de breedterichting, de 2000 cc dacht ik ook, maar weet ik niet zeker. De V6 versie had TRD gemaakt in de nieuwe 1800 MR-S (= MR-2 uit de USA). Ik denk niet dat er een MG-F met een V6 komt. De engelsen zijn meer gecharmeerd van de 190 pk Honda B18a VTec motor.
Genoeg Jappen-praat, tijd voor British Musclecars

.
Zal eens op X-power forum vragen of zij iets weten over een onderblok-swap.
Heb vandaag trouwens DBM gebeld en de spullen zijn binnen

!
Ik ga zaterdag met de digi-cam langs even foto's maken voor op mijn website-je (net gelanceerd trouwens, aangemeld bij
www.cardomain.com). Misschien wel leuk voor op het forum, te zien wat de Andrews upgrade inhoudt, en hoeveel geteste pkaas dit oplevert!