wans schreefColon... de motor laat ook een langdurige warme damp na (een uur erna voel je nog een lichte warmte) ...
Dit is normaal, helemaal na een wat langere rit.

wans schreefColon... de motor laat ook een langdurige warme damp na (een uur erna voel je nog een lichte warmte) ...


Emile schreefColonMGF_TV schreefColonen trekken je remschijven krom door de opwarming die hiermee gepaard gaat. Oppassen dus!
ik denk dat dat wel mee zal vallen hoor.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.