Pete schreefColonI told you so, I told you so!!!![]()
![]()
Dat soort problemen hebben Arjan en ik niet, wij kunnen onbeperkt de bocht door!
Pete
Ooit wel eens met volledige stuuruitslag een snelle bocht gemaakt?

Pete schreefColonI told you so, I told you so!!!![]()
![]()
Dat soort problemen hebben Arjan en ik niet, wij kunnen onbeperkt de bocht door!
Pete
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.