Pete schreefColonEen collega van me staat op het punt om een TF115 (Letop! honderdvijftien) te kopen...
Staat de wagen ergens op internet aangeboden?

Pete schreefColonEen collega van me staat op het punt om een TF115 (Letop! honderdvijftien) te kopen...

- maar ik heb WEL elektrisch bedienbare buitenspiegels, alarm, centrale vergrendeling, ... en dat waren geen opties

Tom schreefColonIk heb gekozen voor een TF115 omwille van het prijskaartje (scheelde 2.000 EUR bij aankoop + minder BIV + minder jaarlijkse autotaks + minder verzekering).

Sander schreefColonLiever een Turbo gezien de toeren

Brooklands schreefColonPete schreefColonEen collega van me staat op het punt om een TF115 (Letop! honderdvijftien) te kopen...
Staat de wagen ergens op internet aangeboden?

Pete schreefColonNee, ik denk het niet... mijn collega had 'em in een lokaal krantje zien staan. Ik heb hem vandaag nog gesproken. Hij was gisteren naar de TF gaan kijken, maar hij was na 5 minuten weer vertrokken! De auto was in amabele staat. Kleur verschil in het lakwerk, lakschade en de velgen erg beschadigd. Hij is niet eens tot het punt gekomen om in de auto te rijden. Jammer.
Ik zal 'em morgen even vragen of hij het kenteken nog weet (had ik natuurlijk van te voren moeten doen) Ik denk overigens dat hij dit ook wel leest, dus "Marc, schrijf je even in, dan kan je zelf het antwoord geven"
![]()
Pete

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.