ErikB schreefColon't Is anders de bestuurderskant waar het nat is.

ErikB schreefColon't Is anders de bestuurderskant waar het nat is.





Bruno schreefColonSander schreefColonem-gee-efke schreefColonOke, zondag gaat de bestuurderszetel eruit!!!
Bijrijderszetel lijkt me ?
Uiteraard, tenzij de bestuurderszijde nat is, want dan gaat het over een ander probleem. Water komt in dat geval onder de plaat van de pedalbox binnen. De rubber die daar tussen zit is wel los leverbaar, maar t'is evengoed op te lossen met kit.
em-gee-efke schreefColonHet is enkel de bestuurderskant waar het nat is, bijrijderskant is kurkdroog.

Bruno schreefColonok no problem, maar check toch ook de passagierskant maar even, want daar komt het dus ook heel vaak voor.
Anyway, zoals ik dus zei, zit het probleem in dit geval bij de pedalbox.
Motorkap vooraan open en de plaat rondom afkitten, lost het probleem op, of een nieuwe rubber plaatsen, maar dat is vrij veel werk.
De stoel eruit halen om te matten te laten drogen is uiteraard dezelfde werkwijze als voor de stoel van de passagierskant.


Bruce schreefColonGoede morgen,
Morgen is toch vandaag?
volgens mij moet je ff het topic van Bruno checken van toen hij aan het kitten was, daar zaten aardig wat foro's bij..




Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.