zelfs niet als ik achteruit rij..





Remieme schreefColon:P nog niet allen. Maar zag al reeds een foto van Em-Gee-Efke in race-ornaat. Fran houdt ook wel van gas geven. Eefje mag niet en Inge weet ik niet ...
Ben dan ook maar weer eens offtopic aan het zwammen hè. zou hier eigenlijk niet mogen komen
Overigens heb ik niet echt moeite mee, als een vrouw me voorbij steekt.
mag ze graag langs alle kanten bekijken.![]()

Anneke schreefColonIk heb genen MG om 50 km per uur mee te rijden hé...
En ik vind het wel eens fijn om al die dwaze blikken te zien van gasten als je eerder aan het licht vertrekt dan hen...![]()
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.