


MGF schreefColonBij ons komt hij er altijd op als de kap er af gaat, het ziet er gewoon veel mooier uit.


Bruce schreefColonik kan me niet herinneren dat ik ooit een andere versie heb gezien dan die met een dikke rand onder de achterbak door gaat...
wist van het bestaan niet af..



Bruno schreefColonhet systeem met de flap onder het kofferdeksel dacht ik was standaard vanaf 98 of 99, daarvoor was het het systeem met de kabel.

Pete schreefColonAlle TF'en hebben die.... maar volgens mij al vanaf de MkII...
Pete

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.