door Bruce » wo jan 31, 2007 8:11 am
Moeilijk geval hoor..
Maar ik denk dat je er verstandig aan doet om naar de garage te gaan en het probleem voor te leggen. Een beetje afhankelijk van de afstand denk ik dat je naar de garage kan rijden.. maar neem genoeg (kraan)water mee en controleer het niveau met regelmaat (maar, hier zijn de meningen over verdeeld).
En ik ben zeker van mening dat dit onder garantie valt er zijn naar mijn weten al meerdere HGF's onder garantie gerepareerd. Die van Jarno bijvoorbeeld.
Als je in je tankje kijkt, onder een hoek (zodat je ook lichtinval hebt) zie je dan een glans\oliefilmpje op je koelvloeistof? dit zou mogelijk kunnen aangeven dat er olie in je tankje zit.
En mag ik je inderdaad ook met klem aanraden (en dit geldt voor iedereen die er nog geen heeft) om een Low level warning kitje aan te schaffen. Jarno

wil bij genoeg animo vast wel een tweede groupbuy opstarten...
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping