

Bruno schreefColonIk weet niet of we dat nog in voorraad hebben, Erik heeft de lijst. Misschien kan het nog. Erik ?




dtr schreefColonhey,
ik heb op 3 maart een afspraak in schriek met bruno voor het onderhoud van m'n TF en om hem eens aan de computer te hangen...
kan dit dan nog door gaan ? of heeft het éne niets met het andere te zien ?
dieter

Bruno schreefColonInderdaad, Zelf wil ik in beperkte mate, best het onderhoud verder zetten van de "vaste" klanten, en mods plaatsen. Maar nogmaals in beperkte mate. Reeds gemaakte afspraken gaan trouwens ook gewoon door.

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.