MG-F fluitend motortje Oct 4th, 2003
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » wo jul 08, 2009 12:56 pm

Begrijp ik nu goed dat de Garage je F totallos heeft gereden?
    Zo maar dat is lekker! hoe gaan ze dat nu oplossen?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • mgke
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 6
    GeregistreerdCOLON ma jul 06, 2009 7:57 pm
    WoonplaatsCOLON roeselare

hey

door mgke » wo jul 08, 2009 12:58 pm

ja idd je begrijpt het goed ik moet nu om 13.30 naar die garage en daar komt er iemand van de verzekering wat hij nog waard is in cataloog verder weet ik nieks iemand idee wat dat nog gaat is mg f van 96 met 83000km lederen binenkant
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » wo jul 08, 2009 1:11 pm

Calant (of is het Callant) heeft genoeg kennis, zeg maar dat ze een gelijkwaardige opvolger moeten voorzien. Ga niet direct akkoord als de prijs je niet aanstaat.... het zou me niet verbazen mocht je de aankoopprijs kunnen terugvorderen. Het is immers zo dat je alle gedane kosten van het afgelopen jaar ook kan terug vorderen.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
    jantje
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 574
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Laarne (België)

Garage in de fout

door jantje » wo jul 08, 2009 3:42 pm

Een tip: spreek erover met je verzekeringsmaatschappij.
    Doorgaans heb je een rechtsbijstand, en die kan die zaken (laten) regelen.
    Mocht het tot een discussie komen met de garage, dan kun je maar beter voorbereid zijn...
  • Heinrich
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 418
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 9:41 am
    WoonplaatsCOLON Rozenburg, Nederland

Verhaal

door Heinrich » wo jul 08, 2009 6:58 pm

Wat een verhaal zeg, :(
    Heel veel sterkte
    MGF VVC rood, ttb 52MM K&n Filter. wind screen
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » wo jul 08, 2009 7:03 pm

ppff, benieuwd wat daar uit de bus gaat komen. Ik zou in ieder geval "voor te ontploffen" zijn, denk ik. Als men op dat moment met een voorstel zou afkomen, dat mij niet aanstaat, zou ik helemaal door het lint gaan, vrees ik.
    Veel succes met een goede afloop. hopelijk kom je er uiteindelijk nog beter uit.

even off topic, maar, Mgke, kan je met dit topic : viewtopic.php?t=7160 , in het vervolg wat rekening houden, want ik moet je teksten 3 keer lezen, alvorens ik door heb, wat je wou posten... (denk ook aan onze buitenlandse vrienden, die dit door een vertaalprogramma gooien. Ik denk niet dat die er veel gaan van verstaan)
    Bedankt alvast ! :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • LEBLAR
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 762
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 8:45 pm
    WoonplaatsCOLON Sibculo

door LEBLAR » do jul 09, 2009 12:23 pm

Tjonge daar ben je mooi klaar mee. Net als Bruno zou ook bij mij het dak eraf gaan wanneer ze me met zo'n bericht zouden bellen.

Mijn F uit 96 (VVC zonder leer) heeft een verzekeringswaarde van iets meer dan 8000 Euro (en ik heb er nog geen 6 voor betaald). Er komt dan nog iets bij vanwege een lage KM stand. Let wel dat is in NL. Kan dus in Belgie anders zijn.

Verder weet ik wel dat je in NL wettelijk geen geld mag verdienen aan een verzekering. Daar zal een verzekeraar zich altijd op beroepen. Zeker voor wat betreft gemaakte kosten over het afgelopen jaar en afschrijving. In dat licht gezien zou ik niet al te snel over de aanschafprijs beginnen.

Veel succes. Ik hoop dat je snel overeenstemming bereikt.
    Ronald Leblanc
    1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
    Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
    Upcomming: PU bussen voor.
    Next: Cool-air induct Tenza.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » do jul 09, 2009 1:10 pm

LEBLAR schreefColonMijn F uit 96 (VVC zonder leer) heeft een verzekeringswaarde van iets meer dan 8000 Euro

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • LEBLAR
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 762
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 8:45 pm
    WoonplaatsCOLON Sibculo

door LEBLAR » do jul 09, 2009 4:54 pm

Wellicht de juiste verzekeraar gevonden :wink:

Verzekeraars gebruiken programma's om de dagwaarde vast te stellen. Soms heb je het geluk dat iemand die waarde voor je kan opzoeken. De in het verleden gebruikte afschrijvings methode van 1% per maand is al lang niet meer van toepassing.
    Ronald Leblanc
    1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
    Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
    Upcomming: PU bussen voor.
    Next: Cool-air induct Tenza.
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

door DannyVVC » do jul 09, 2009 11:59 pm

Kasper schreefColon
    LEBLAR schreefColonMijn F uit 96 (VVC zonder leer) heeft een verzekeringswaarde van iets meer dan 8000 Euro

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Mijne had ook een verzekeringswaarde van 10500( bij diefstal en total los ) tot ik overstapte op een andere verzekering.... geen idee wat het nu is.. :(
    Wishlist:
    alu 52mm TB, Respray

Done: Hardtop, witte pinkers, KH-splitter, 75th ann velgen, black lexus taillights, K&N, Exhaust