Johan V schreefColonKan je niet gewoon een matras op de achterbumper lijmen?
Of gewoon leren inparkeren???


dju, waarom heeft ie niet Ivn-... als nummerplaat ?


Johan schreefColonJa, ik heb ze er op zitten, maar ik zou deze niet meer kopen. Hiermee bedoel ik vast in de auto geplaatst, niet meer te verwijderen. Er zijn tegenwoordig versies te koop die achter de nummerplaat worden geplaatst, zijn dus ook weer te verwijderen en beschadigen ook de auto niet.
Verder vind ik ze wel praktisch, ik ben niet zo groot, en dan zie je soms toch niet goed hoever weg iets staat. Moet de sensor wel goed gecalibreerd zijn natuurlijk.
Johan







Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.