hoe krijg ik een foto op dit forum?
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » za dec 16, 2006 5:45 pm

    Julien schreefColonIk ben blij dat je de foto's van mijn TF-kes mooi vind. :o
    Het plaatsen van deze foto's is me blijkbaar gelukt alhoewel ik denk dat ze misschien niet in de juiste categorie zijn ingedeeld.

    Coen: Je hebt blijkbaar de foto's goed bestudeerd. Op LPG rijdt hij Super.

    Een avatar plaatsen in mijn profiel lukt me echter niet ook al respecteer ik de afmetingen en de bestandsgrootte :(
    Julien

    Wel wel, zo zie ik de mg's van mijn familieleden ook eens van dichtbij :lol: .
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » za dec 16, 2006 6:36 pm

    Julien schreefColonIk ben blij dat je de foto's van mijn TF-kes mooi vind. :o
    Het plaatsen van deze foto's is me blijkbaar gelukt alhoewel ik denk dat ze misschien niet in de juiste categorie zijn ingedeeld.

    Coen: Je hebt blijkbaar de foto's goed bestudeerd. Op LPG rijdt hij Super.

    Een avatar plaatsen in mijn profiel lukt me echter niet ook al respecteer ik de afmetingen en de bestandsgrootte :(
    Julien


    Het gemakkelijkste is om Bruno even een PB te sturen:

    http://www.mobitronics.net/mgf/profile. ... rofile&u=4

    Het is namelijk niet mogelijk om een plaatje up te loaden naar het forum. Het plaatje moet ergens anders zijn ondergebracht. Heb je het plaatje ergens online staan dan kun je ook zelf in het profiel bij "Gebruik avatar op andere site" de link er neerzetten.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » za dec 16, 2006 6:45 pm

    of iemand anders van de moderators (Erik, Sander, Luc...) :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Striker » zo dec 17, 2006 12:26 pm

    Ik vind zowel de oude TD als TF schitterende wagens, maar het is hier natuurlijk wel helemaal leuk: een oude en een nieuwe TF op één foto. Zo'n 50 jaar leeftijdsverschil en beide schitterend.

    M'n vader heeft vroeger nog een TD gehad, uit 1953:
    Afbeelding
    Afbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo dec 17, 2006 4:20 pm

    @ Maxso,


    Indien je je foto's ook online wil plaatsen, kan je ze gewoon naar mij sturen hoor, ik maak dan een mapje voor je aan.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » zo dec 17, 2006 11:14 pm

    Hmmmm... dit wordt allemaal best ingewikkeld... het zijn dus niet de foto's van Maxso, die met dit topic een poging deed om die dingen geplaatst te krijgen, maar ze zijn van een verloren gewaand familielid van Ivan, die blijkbaar eerder foto's kon posten dan tekst (knap, veel van ons hebben al voldoende moeite met de andere volgorde) en Coen raadt vervolgens op goed geluk dat het een LPG wagen is omdat hij denkt dat het de LPG TF is die een tijdje geleden hier geplaatst werd door..... Rob Lobbes...

    Ben ik de enige die er geen touw aan kan vastknopen? :shock: :wink:

    But anyways, Julien wees zeer welkom... en de foto's zijn zeker een goede binnenkomer (aangezien dat meestal het eerstvolgende is waarom we vragen :D

    grt
    Pete :wink:
    MGTF 135 - Pearl black
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » zo dec 17, 2006 11:29 pm

    Pete schreefColonHmmmm... dit wordt allemaal best ingewikkeld... het zijn dus niet de foto's van Maxso, die met dit topic een poging deed om die dingen geplaatst te krijgen, maar ze zijn van een verloren gewaand familielid van Ivan, die blijkbaar eerder foto's kon posten dan tekst (knap, veel van ons hebben al voldoende moeite met de andere volgorde) en Coen raadt vervolgens op goed geluk dat het een LPG wagen is omdat hij denkt dat het de LPG TF is die een tijdje geleden hier geplaatst werd door..... Rob Lobbes...

    Ben ik de enige die er geen touw aan kan vastknopen? :shock: :wink:

    But anyways, Julien wees zeer welkom... en de foto's zijn zeker een goede binnenkomer (aangezien dat meestal het eerstvolgende is waarom we vragen :D

    grt
    Pete :wink:


    Ik snap het wel, je hebt een P.B. ;)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma dec 18, 2006 12:45 am

    :roll:
    Maxso en Julien en Rob Lobbes zijn wel degelijk 3 verschillende personen he Pete.

    - Maxso is een nederlander en rijdt met een TF160 (hiervan dacht Coen dat het Julien was)
    - Julien is de nonkel van Ivan en rijdt met een oude en nieuwe TF. Deze laatste rijdt op LPG (te zien op de foto die Julien poste, cfr. zwarte dop in achterbumper) Hij postte foto's alvorens een bericht te posten, vandaar de verwarring.
    - Rob Lobbes is toevallig ook een LPG man.

    :? :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma dec 18, 2006 12:51 am

    Bruno schreefColon:roll:
    Maxso en Julien en Rob Lobbes zijn wel degelijk 3 verschillende personen he Pete.

    - Maxso is een nederlander en rijdt met een TF160 (hiervan dacht Coen dat het Julien was)
    - Julien is de nonkel van Ivan en rijdt met een oude en nieuwe TF. Deze laatste rijdt op LPG (te zien op de foto die Julien poste, cfr. zwarte dop in achterbumper) Hij postte foto's alvorens een bericht te posten, vandaar de verwarring.
    - Rob Lobbes is toevallig ook een LPG man.

    :? :wink:



    Maaaaar, het was wel een mooi verhaal van Pete :D Blijkbaar snapte ik het ook niet helemaal meer. Eind goed al goed!
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » ma dec 18, 2006 6:40 am

    Bruno schreefColon:roll:
    Maxso en Julien en Rob Lobbes zijn wel degelijk 3 verschillende personen he Pete.

    - Maxso is een nederlander en rijdt met een TF160 (hiervan dacht Coen dat het Julien was)
    - Julien is de nonkel van Ivan en rijdt met een oude en nieuwe TF. Deze laatste rijdt op LPG (te zien op de foto die Julien poste, cfr. zwarte dop in achterbumper) Hij postte foto's alvorens een bericht te posten, vandaar de verwarring.
    - Rob Lobbes is toevallig ook een LPG man.

    :? :wink:

    Gewoon voor de duidelijkheid, Julien is mijn neef (mgtf oud en nieuw), en de a en de b op mijn foto's zijn van mijn nonkel. Zonder het te weten zijn hier 5 generaties mg's in mijn familie :D
  • Avatar gebruiker
    Julien
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 111
    GeregistreerdCOLON di dec 05, 2006 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Zonhoven / België

    door Julien » ma dec 18, 2006 8:07 pm

    Hoi iedereen

    Sorry dat ik eerst foto's plaatste voor ik me voorstelde.
    Dit heb ik nu gedaan in rubriek stel je even voor.

    Groetjes

    Julien

    http://mgf.mobitronics.net/viewtopic.php?t=3602&sid=5ad6794f30b307e6c91b18d9a05cf0f0

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten